Jakson kuvaus
Kaupallinen yhteistyö: DigitaTelevisio elää uutta nousua – ei katoamalla, vaan digitalisoitumalla. Tässä IAB Insider -jaksossa sukellamme siihen, miten HybridiTV, HbbTV ja CTV muuttavat tapaa katsoa ja mainostaa televisiossa.Studiossa vieraana Digitan Jari Karhu ja MTV:n Saku Sahramies. Yhdessä heidän kanssaan avaamme, mitä HybridiTV tarkoittaa käytännössä, miten kuluttaja voi hyödyntää sen tarjoamia lisäpalveluita ja millaisia uusia mahdollisuuksia se tuo kuluttajille ja mainostajille.Keskustelussa käsitellään mm.:Mitä eroa on HybridiTV:llä, HbbTV:llä ja CTV:lläMitä uusia mainosratkaisuja HybridiTV ja CTV tarjoavatMiten MTV hyödyntää HybridiTV:tä osana CTV-strategiaansa👉 Kuuntele jakso ja opi, miten HybridiTV yhdistää perinteisen TV:n vaikuttavuuden ja digitaalisen mainonnan kohdennettavuuden – ja miksi tämä kehitys kiinnostaa koko mediakenttää juuri nyt.https://www.mtvspotti.fi/