Jakson kuvaus
Kaupallinen yhteistyö: Audience ProjectTässä IAB Insider -jaksossa pureudutaan vuoden puhutuimpaan markkinointiteemaan: mainonnan mittaamiseen. Juontaja Pasi Raassinan seurana on AudienceProjectin asiantuntijakaksikko Juha Ourila ja Martin Kelly, joiden kanssa keskustellaan niin IAB Europe Adex 2024 -raportista kuin cross media -mittauksen ajankohtaisuudesta.Miksi Iso-Britannia loistaa digimainonnassa? Miksi Suomi laahaa perässä? Onko mainonnan mittaaminen vain isojen pelureiden juttu – vai kaikkien ulottuvilla? Entä mitä opittavaa meillä on Boots-ketjun case-esimerkistä? Nopeatempoista keskustelua, käytännön näkökulmia ja suoraa puhetta mainonnan tuloksellisuudesta – tämä jakso kannattaa kuunnella.
KonversiO-Optimistit ohjelman jakso
Lisää ohjelmia