Jakson kuvaus
Voiko gaming-mainonnalla tavoittaa muutakin kuin nuoria miehiä? Sopivatko pelit brändimainostajalle? Ärsyttääkö mainonta pelaajia?Tässä IAB Finlandin podcastjaksossa pureudumme pelimainonnan ympärillä pyöriviin sitkeisiin myytteihin ja selvitämme, mikä pitää oikeasti paikkansa. Studiossa äänessä Aleksi Ylitalo RTL AdAlliancelta, Janna Laiho Azerionilta, Patrik Hautala GroupM:ltä – napakalla otteella ja rennolla fiiliksellä.💥 Jaksossa murrettavat myytit:Gaming-mainonnalla tavoittaa vain nuoria miehiäPeliympäristöt eivät sovi brändimainostajalleMainonta ärsyttää ja keskeyttääMiten pelaaminen näkyy suomalaisten mediapäivässä?Pelimainonnalla en tavoita kohderyhmääni Kuuntele ja oivalla, mitä pelimainonta oikeasti tarkoittaa vuonna 2025.
KonversiO-Optimistit ohjelman jakso
Lisää ohjelmia