Jakson kuvaus
KonversiO-Optimistit sukeltaa syvälle suomalaisen mediankäytön, hinnoittelun ja markkinointistrategioiden ytimeen – pohjoismaisessa kontekstissa. Tässä jaksossa pohditaan, mitä iso B2C-mainostaja oikeasti tarvitsee mediatoimistokilpailutuksessa menestyäkseen ja miten erottautua älykkäästi markkinassa, jossa data, asiakasymmärrys ja tekoäly kohtaavat käytännön tekemisen.Mukana keskustelussa ovat strateginen sparraaja ja NØRR3:n perustaja Antti Ujainen sekä monikanavaisten kampanjoiden taituri Julia Rautakoski Tre Kronor Medialta. Juontajana toimii IAB Finlandin Pasi Raassina.Pohjana toimii kattava Nordic-tason tutkimus, joka tarjoaa tuoreen näkökulman suomalaisen mediankäytön erikoisuuksiin ja kanavavalintojen logiikkaan. Mitä tämä tarkoittaa mediabudjetin allokoinnissa? Mikä rooli on brändillä, mitä data paljastaa – ja miksi Antin "150K€ sääntö" jää taatusti mieleen?Tämä jakso kannattaa laittaa kuunteluun, jos olet tekemässä mediastrategisia valintoja, kehittämässä kilpailutusta tai haluat yksinkertaisesti ym