Tero Mäkiranta: Sata-alueen asiakastyytyväisyys parantunut – hyvinvointialue mielletään koko ajan paremmin
Tero Mäkiranta aloitti Satakunnan hyvinvointialueen johdossa toukokuussa. Johtajana hän on halunnut laajasti tutustua talon työntekijöihin ja istua samoihin kahvipöytiin. Mäkiranta pitää tärkeänä, että päätöksenteko tehdään näkyväksi. Asiakastyytyväisyys on parantunut koko ajan ja hyvinvointialue myös mielletään paremmin. Erikoishaastattelussa Mäkiranta kertoo miten niin laajaa kokonaisuutta kuin hyvinvointialuetta johdetaan, miten alun kipukohtia on saatu selätettyä ja miksi on tärkeää rakentaa Tiilimäelle uusi 120 miljoonan euron niin sanottu kuumasairaala.
Haastattelu on toteutettu yhteistyössä Satakunnan hyvinvointialueen kanssa.