KonversiO-Optimistit

CDP 2/2: Miten luoda parempaa asiakaskokemusta CDP-ratkaisuilla?

Jakson kuvaus

Onko sinun mielestäsi markkinointi muuttunut vaikeaselkoisemmaksi data ja teknologia mössöksi? Ei hätää IAB on rientänyt apuun ja toimii tulkkina, jotta kaikki pysyvät kärryillä. Tässä KonversiO-Optimistien jaksossa Miralla on vieraana Niklas Tverin (Marketing Development Lead) Elisalta ja Henri Maunuksela (Data Strategy Director) Dentsu Finlandilta. Henri ja Niklas toimivat molemmat IAB Finlandin markkinointi teknologian työryhmässä, jossa mm. Viime vuonna koostettiin markkinakysely keskitetystä asiakasdatasta ja CDP:stä. Tuplajakson toisessa osassa puhutaan enemmän asiakasymmärryksestä ja asiakasdatasta. Heti jakson alkuun studion ulkopuolelta ääneen pääsee Nesteen Antti Ellonen, joka avaa tarkemmin CDP:n tarkoitusta ja mihin sitä käytetään. Jaksossa käydään läpi myös markkinakyselyn tuloksia ja erityisesti mitä haasteita ja riskejä CDP järjestelmässä nähdään. Asiakaskokemuksen ja -ymmärryksen paraneminen nähtiin CDP järjestelmän hyötynä ja hyvänä puolena mutta onko CDP tullut jäädäkseen? Uusia työkaluj

KonversiO-Optimistit ohjelman jakso

KonversiO-Optimistit

Kaikki jaksot
Kaikki jaksot
Lisää ohjelmia